عشق نوشته...

اِنَّ لِلمُؤمِنِ عَلى المُؤمِنِ سَبعَةَ حُقوقٍ، فَاَوجَبُها اَن یَقولَ الرَّجُلُ حَقّا وَ اِن کانَ عَلى نَفسِهِ اَو عَلى والِدَیهِ، فَلا یَمیلَ لَهُم عَنِ الحَقِّ؛ مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترین آنها این است که آدمى تنها حق را بگوید، هر چند بر ضد خود یا پدر و مادرش باشد و به خاطر آنها از حق منحرف نشود. بحار الأنوار، ج 74، ص 223، ح

عشق نوشته...

اِنَّ لِلمُؤمِنِ عَلى المُؤمِنِ سَبعَةَ حُقوقٍ، فَاَوجَبُها اَن یَقولَ الرَّجُلُ حَقّا وَ اِن کانَ عَلى نَفسِهِ اَو عَلى والِدَیهِ، فَلا یَمیلَ لَهُم عَنِ الحَقِّ؛ مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترین آنها این است که آدمى تنها حق را بگوید، هر چند بر ضد خود یا پدر و مادرش باشد و به خاطر آنها از حق منحرف نشود. بحار الأنوار، ج 74، ص 223، ح

عشق نوشته...
به نام خداوند حق، خداوند عدالت، خداوند صلح، خداوند آزادگی و مردانگی
می نویسم
هر چیزی که با دیدنش لذت ببرم و یا تنفر پیدا کنم رو اینجا میارم
همیشه سعی کردم از حق دفاع کنم و خواهم کرد
حتی اگه به از دست دادن جان، مال و آبروی خودم ختم بشه
از هیچکس جز خدا ترسی ندارم
از هیچکس
ختم کلام سعی کن تحمل انتقادهای منو داشته باشی
آره با توام
خود تو که داری این متنو میخونی
هر کسی متوجه حرفام نمیشه
مجبور نیستی بخونی
طرز نوشتنم مخصوص خودمه
در صورت لزوم می تونی با روش های زیر با من در ارتباط باشی
یا حق
جواد کاظمی تکلیمی

تلفن تماس: 09390184009
ایمیل: kazemij12@yahoo.com

حرفهای دلم را میتوانی با چشم دل ببینی و با تفکر بخوانی
************************
نگرانی ....
فردایت ار از غصه خالی نمیکند ...
بلکه قدرت را از امروزت می گیرد ....!!!!!!!!
******************************

این روزها ، …

هر جایی را که نگاه می کنم
پــــــــــر است از وجود آدمهای

” بی وجــــــود ” …
**************************
برای بعضی درد ها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد

برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست
**************************


تظاهر به بی تفاوتی،


تظاهر به بی خیـــــالی،


به شادی،


به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...

امّا . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"
*************************
خـــُـــــــدایـــآ ؟؟

ایـــوب رآ بیــآوَر زَمـیــלּ ،


مــیــخوآهَــم از صَبـــر بَرایــَـش بگـُـویــَـم ... !
***********************
هــمــیــشــه ســکــوت خــوب نـــیــســت

گــاهــی خــرد مــیـــشــوی زیــر بــار حــرفــهــای نــگــفــتــه

غــافـــل از ایــنــکــه بـــه تــو تــهــمــت

بـــی جــنــبــگــی مــیــزنــنــد
***********************
دَستآنَمـ شایَد اَمّآ

/دِلَمـ/

نِمے رَوَد بـﮧ نِوِشتَـטּ...

ایـטּ ڪَلَمآتـِ بـﮧ هَمـ دوختـﮧ شُدهـ ڪُجآ (؟)

اِحسآسآتـِ مَـטּ ڪُجآ (؟)

ایـטּ بآر ...

نَخوآندهـ مَرآ بِفَهمـ ... (!)
***********************
گاهی برای نوشتن بعضی چیزا وجودم میلرزه

دسـتم

دلـم

بـاورم

سعی میکنم کم نزارم

و کم کم

کم میارم
نویسندگان
آخرین نظرات

كد موسيقي براي وبلاگ

۲۷ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۶

دولت عدالت

محمود احمدی نژاد باز هم در صحن مجلس حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد. توضیحاتی به ظاهر قانع کننده و راهکارهایی که نشان از بیرون آمدن از این منجلاب اقتصادی را نشان داد. اما اینکه چرا این راهکارهای به ظاهر تاثیر گذار در 220 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ارائه می شود خود جای بسی سوال است... اینکه این راهکارها را می توان در این مدت اندک عملی کرد را خود جناب رییس جمهور می داند. من که هنوز آن مصاحبه که ایشان گفتند «48 ساعت صبر کنید می خواهیم بساط  فقر و فساد را جمع کنیم» را به خوبی به خاطر دارم. مصاحبه ای در 8 تیر 84
اما روی سخن من با شماس جناب رییس جمهور این 48 ساعت کی فرا می رسد؟
مگر شما مهدی آخرالزمانی که میخواهی طی مدت 2 روز فقر و فساد بلاد اسلامی را ریشه کن کنی؟
سوال بعدی من از نمایندگان مجلس است.
ببینم مگر آیت الله خامنه ای نفرموده بود که سوال از رییس جمهور را تعطیل کنید؟ شما هم که به ظاهر تعطیل کردید و گفتید به حرمت رهبر دست از این کار کشیدید پس این حضور دوباره احمدی نژاد و توضیحات دوباره وی درباره اوضاع اقتصادی مملکت دیگر چه بود؟
دوباره برگردیم سمت رییس جمهور
جناب دکتر احمدی نژاد شما که با بیش از 20 میلیون رای پاستور نشین شدید چرا حاضر نشدید به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهید؟ مگر غیر از این است که این افراد نمایندگان 75 میلیون ایرانی هستند. شمایی که حاضر به جواب دادن نشدید به نظر من دست ردی زدید بر سینه 75 میلیون ایرانی و واضح گفتید که من وقت برای شما ندارم. خب بگویید کی وقتتان آزاد می شود تا ما بتوانیم ملاقاتتان کنیم. گرچه می دانم سرتان در فلسطین و لبنان و سوریه مشغول است. مملکت ما که مشکلی ندارد. اکنون باید به دیگر بلاد اسلامی رسید که اوضاع نابسامانی را تجربه می کنند. من به نمایندگی از ملت ایران به شما خسته نباشید می گویم. راستی شنیدید که شیعیان را در پاکستان قتل عام می کنند؟ سکوت ایرانیان بسی برای من جای تعجب دارد. انگار ما منتظریم در غزه بمبی منفجر شود تا بریزیم در خیابان ها و شعار مرگ بر اسرائیل سر دهیم... هم کیش و آیین خودمان (شیعیان) را قتل عام می کنند و صدای هیچ کس در نمی آید.
حالم از این همه تبعیض و منافع شخصی بهم میخورد. من یه نوبه خودم اظهار تاسف خودم را در وقایع اخیری که در کشور پاکستان رخ داده است ابراز می کنم. گرچه که فایده ای ندارد. ابراز تاسف به چه کار آنها می آید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۷
جواد کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی